40,2558
46,7181
4.320,96
Emekli maaşları ülkenin bir numara gündemi olmaya devam ederken Beşiktaş’ta sokak röportajında konuşan emekli bir memurun söyledikleri büyük tepki gördü.
Türkiye de emekliler geçinemiyoruz feryatları atarken bir sokak röportajında konuşan emekli memur şunları söyledi.
“Ne olmuş ülkemizin haline. Bak millet ne güzel geziyor, cıvıl cıvıl buralar. Her yer tertemiz. 43 yıl devlette memurluk yaptım, 16 bin ₺ alıyorum, Allah’a şükür. Gayet iyi geçiniyorum, memnunum. Daha fazlasını istemem. Bu millete bu kadarı müstahaktır. Çok verirsen çok isterler. Nankörler bunlar. Bana 30 bin ₺ verseler evde karıyı döverim. Sen reise güven, gerisini merak etme.” dedi.
İDRAR’I SUYA ÇEVİREN ELBİSE İCAT ETTİLER
Balıkesir’de Ormanlara Giriş Yasaklandı: İşte Yasak Tarihleri ve İzin Verilen Yerler
A Millî Takımımızın 2026 FIFA Dünya Kupası Nihai Kadrosu Belli Oldu
A Millî Takımımız, Dünya Kupası Hazırlıklarında Kuzey Makedonya’yı 4 Golle Geçti
Bisikletiyle Umreye Giden Fahrettin Şener, Memleketi Susurluk’ta Hayatını Kaybetti
Sındırgı’da Korkutan Yangın: Metruk Ev Alevlere Teslim Oldu
DYP Balıkesir İl Başkanı Yakup Muslu: “Kurban Bayramımız Mübarek Olsun”
Sındırgı Yüreğil Ortaokulu’nda Bilim Fuarı Coşkusu
Altıeylül Belediye Başkanı Hakan Şehirli’den Kurban Bayramı kutlaması
Tarihi Başarı: Bandırma Bordo Basketbol Süper Ligi’nde!
YILIN PARTNER KURULUŞU” ÖDÜLÜ İKİNCİ KEZ ALTIEYLÜL’ÜN